Halo Infinite - tryb kooperacyjny opóźniony

Rozwój Halo Infinite nie przebiega zgodnie z planami. Zespół 343 Industries opuścił główny projektant multiplayera, a twórcy poinformowali o opóźnieniu premiery trybu kooperacyjnego.

Studio 343 Industries zakomunikowało, że wbrew wcześniejszym zapowiedziom tryb co-op nie zadebiutuje wraz ze startem drugiego sezonu, czyli 3 maja. Twórcy zapewniają, że prace nad trybem kooperacyjnym postępują w dobrym tempie i wciąż w planach jest wypuszczenie go w trakcie drugiego sezonu. Andrew Witts, który stał na czele zespołu odpowiedzialnego za multiplayer w Halo Infinite, ogłosił, że opuścił szeregi studia 343 Industries. Nie wiadomo, czy opóźnienie trybu kooperacyjnego ma związek z odejściem Wittsa.

Twórcy mieli również garść dobrych nowin. Prace nad trybem Forge, pozwalającym na tworzenie własnych map i wariantów rozgrywki, mają przebiegać dobrze. Studio 343 Industries zaczęło do niego dopuszczać wybranych członków społeczności, a ich sugestie wpłyną na ostateczny kształt trybu.

Ponadto w studiu grupa deweloperów już pracuje nad trzecim sezonem Halo infinite, ale na razie 343 Industries nie jest gotowe zdradzić, co on zaoferuje.

Przypomnijmy, że darmowy tryb multiplayer Halo Infinite zadebiutował w listopadzie 2021 roku, a w grudniu ukazała się płatna kampania fabularna. Gra wydana została na PC, Xboksa One i Xboksa Series X/S. Jest dostępna także w abonamencie Game Pass, zarówno na pecetach, jak i konsolach.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine


Klemens
2022-03-07 09:20:10